Известие

Collapse
No announcement yet.

Гърне

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гърне

    Трябва да си сменям последното гърне от генерацията и се чудя какво да сложа предложете някакви идеи
    -------------------------------
    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

  • #2
    Ако имаш кинти зимай Supersprint или Remus, ако нямаш отиваш на илиенци и си зимаш некой рамбус от тия по 50лв и си готов. Аз съм с такъв, който е вече на 3 години някъде и е в що-годе прилично състояние...ще изкара още 1-2 години
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #3
      Моето крайно е Supersprint-двуцевка и звукът е доста приличен.
      Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
      Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

      Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
      Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
        Трябва да си сменям последното гърне от генерацията и се чудя какво да сложа предложете някакви идеи
        Има в раздел продава в момента Supersprint точно за 145/146 колега на цената на средно статистическо менте. Такива оферти за Алфа трудно изпадат иди виж го и си прецени.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          по принцип при нашите коли двете гърнета след катализатора са едно цяло. ако не искаш "спортни" гърнета, а обикновени, може да видиш тия на polmostrow
          точка

          Comment


          • #6
            тези дни ще разгледам по магазините да видя за кво става въпрос видях и тези в раздел продава ама въпреки че са оригинални са малко поръждясали и 100 лв мисля че не си струва (мое мнение) имам и друго на ум направо да сменя цялата генерация да заменя тръбата с по-голяма ако не се лъжа в момента е 53,5?? направо на 55 или 54 нещо такова.. какво ще кажете?? струва ли си
            -------------------------------
            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
              тези дни ще разгледам по магазините да видя за кво става въпрос видях и тези в раздел продава ама въпреки че са оригинални са малко поръждясали и 100 лв мисля че не си струва (мое мнение) имам и друго на ум направо да сменя цялата генерация да заменя тръбата с по-голяма ако не се лъжа в момента е 53,5?? направо на 55 или 54 нещо такова.. какво ще кажете?? струва ли си
              заслужава си, но ако се прави както трябва излиза скъпичко

              Comment


              • #8
                виж сега, всичко след катализатора е една част и се води мисля на 55мм, на мерене е по-малко, но нужда от повече няма щото генерацията в оригиналния вариант може да поеме сигурно още толкова коня колкото е колата. тоя спортен гнилоч от погоре е на цената на целия модул след катализатора и освен това след като го завариш, тая заварка ще се скъса още първата година щото корозията там е много яка.
                ПП
                не си слагай български или турски гърнета.
                точка

                Comment


                • #9
                  значи мисля да я направя с нейнита тръба само да сменя гърнето, а може би и др. гърнета засега е само последното за смяна но като сваля цялата генерация ще видя
                  -------------------------------
                  ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                  ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                  Comment


                  • #10
                    Така какво реших да направя в скоро време: в момента нямам катализатор на мястото му имам заварена права тръба та мисля да я махна и да сложа резонатор (газоускорител) след него да оставя нейното си гърне след него направо крайно гърне харесал съм си 1 мисля че беше суперспринт и мисля да използвам оригиналната тръба защото прочетох доста теми в които неможах да разбера дали е по-добре да увелича диаметъра или да си остане така... какво мислите дали ще се получи добре??
                    -------------------------------
                    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                    Comment


                    • #11
                      4-2-1 ф55/60

                      А защо не си вземеш нови двете последните 130лв. са. Все пак лято е и като си свалиш прозореца е малко досадно да ти бръмчи колата.
                      Опел Кадет GSI
                      166 2,4 JTD
                      ако мислиш че е здрава дай та тествам

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
                        Така какво реших да направя в скоро време: в момента нямам катализатор на мястото му имам заварена права тръба та мисля да я махна и да сложа резонатор (газоускорител) след него да оставя нейното си гърне след него направо крайно гърне харесал съм си 1 мисля че беше суперспринт и мисля да използвам оригиналната тръба защото прочетох доста теми в които неможах да разбера дали е по-добре да увелича диаметъра или да си остане така... какво мислите дали ще се получи добре??
                        Определено ще диша доста по добре мотора.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #13
                          скоро ще я направя тази генерация че сега сменям др. неща по колата но ще се реализира тази идея и ще споделя как се държи колата дали има ефект
                          -------------------------------
                          ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                          ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                          Comment


                          • #14
                            Значи ако искаш да поотпушиш колата и да тръгне да върви малко по бързо овеличи диаметъра .. има тръби и на 58 или най много до 60 я прави обаче ако искаш да е тихичка няма да е добра идея .. Това за оригиналната генерация не е вярно .. има си разлика съществена с малко по отворена генерация си се осеща вървежа.. Аз преди с генерация за 250 лв си се осещаше разликата спрямо стандартната пък смятай ако боднеш нещо хубаво ( Колектор "4-2-1" "4-1" + хубаво крайно гърне става чук)
                            alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                            Fiat punto GT in progress ~200hp

                            Comment


                            • #15
                              Не си мислете че ще получите нещо върховно,ще има разлика но тя ще е някаква минимална.
                              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                              Comment

                              Working...
                              X